2008-06-17

PÄLLE ROCKAR

Tomas påbörjade bygget med denna hårt rockande sajt. Det blev en bra start med svart bakgrund, bild från BAMM, sponsorlänkar och lite annat smått och gott. Därefter utsåg han mig till webhacker trots att jag tycker att sånt här är besvärligt. Förtvivlat har jag försökt få till länkar, redigerat, och fixat till men det har gått trögt. Tills jag kom på att den där Nipgubben är en rackare på det där med håte-emm-ell. Han fick bli biträdande webansvarig och tillsammans har vi försökt få fason på sajten. Än så länge är vi skeptiska men det börjar lossna, eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte en karta gubben har i handen, det är en manual ;-)

Pälle sa...

Jo det är faktiskt en karta. Nipgubben och jag kör manualslöst och det är därför det tar sån tid. Hans guidning är ungefär som Yodas. Det blir mycket "ugly it is" och "working it is not" osv!

Anonym sa...

Men han är rätt söt =)