2008-07-17

Mera fjäll-SMS

Lars: Vad säger du nu då. 4,50 på fjället. högsta punkt ca 1550. sträcka ca 40 km. jävlar nu har jag ont i benen. Ska nog vila några dagar nu...

Pälle: Oh shit nu blir jag fett impad satan vad bra. Själv har jag bara varit maidenbakis efter mycket hårt rockande och shots.

Lars: Oh my god..som man säger. Maiden fan! D e ju ingen idé att fråga om d var bra förstår jag :-o Ja min son var sur för att han inte fick gå.. Men nu vill han se monster trucks. Ja va fan. D e väl samma sak :-)

Pälle: Jag kommenterar inte ens det dära.

Lars: Jävla obygd. Nu får man gå 5 km för en pizza o öl..

Lars: Nä d e ingen idé. Jag drygar mig ju bara.. Nån sa nåt elakt om radio birman härom veckan..borde fått stryk.

(Lars vann sms-kampen då han skickade de sista 2 SMS:en på 30 sekunder)

Inga kommentarer: