2008-08-10

12 PB

Jag säger bara Rucky Chucky!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va snygga de var pälle, ska se till att vi kan få liknande nästa säsong =)

Pälle sa...

Mina skor har en alldeles egen story som skulle kunna bli en roman men jag kan dra den lite kort.

- De blå ruckysarna var för stora
- De blå ruckysarna gick inte att byta
- De blå ruckysarna gick att byta
- Inga blåa ruckysar fanns i rätt storlek
- Inga röda ruckysar fanns i rätt storlek
- Nya röda ruckysar beställdes
- Nya röda ruckysar kom aldrig
- Jag fick ett par Arnuva istället
- Nya röda ruckysar kom en kvart efter att jag hämtat ut Arnuvorna så jag fick vända och byta.

Förresten har Lars ett par röda Ruckysar han åxå. Det måste ju vara för att vi är rockrunners I och ni är rockrunners II :D

Dom e djääävligt sköna och lätta och går grymt bra uppför!