2008-09-26

KORTDISTANS

Team Rockrunners (I) (den långe och den korte) ämnar i morgon göra Lidingös 30 km överbefolkade terrängspår lite trängre och den här bilden ska vi inte behöva se:
1. Killen i svart t-shört (den långe) kommer inte att springa ifrån fotografen (den korte).
2. Killen i svart t-shört har inte svart t-shört.
3. Fotografen tar inte kamera med.
4. Det kommer att vara mer folk i spåret än på Lidingö Ultra 50K.
5. Enligt väderprognosen blir det mulet.
6. 30 km kortare än 50 km. Det har nog inget att göra med bilden men det är ett faktum.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Good luck, fast själv tycker jag att lidingöloppet är alldeles för mainstream! Och för mycket folk!!!

(Skulle vilja springa, men vill inte förnedra mig med en dålig tid, eftersom många kan relatera till lidingöloppet...)

Pälle sa...

Visst fan är det mainstream men jag förnedrar mig med vaffansomhelst påvilketsättsomhelst!

(och det gör Lasse också)

Jag kände mig hemma ute vid Lidingövallen. Var där och hämtade nummerlappar strax innan Lidingös Stavgångslopp skulle avgöras. Kände mig asförnedrad men ändå hemma på något konstigt sätt :-D

Pälle sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.