2008-11-18

DA NEW TEAM

Antar att det inte undgått någon att det hänt saker med teamet sista tiden. Det började med att den nya hårt rockande medlemmen Jonas dök upp som ett yrväder en stormig OMM-resa. Efter det fick vi nya kläder och testade olika laguppställningar (än så länge är vi uppe i sex olika och då har vi inte testat alla möjligheter, som med fem löpare är oändliga, nästan). Nästa steg skulle vara nya frisyrer och för det ändamålet har Pälle har köpt en ny hårtrimmer. Än så länge är några av grabbarna fortfarande långhåriga men DETTA ÄR TEAM ROCKRUNNERS-SIDAN har i alla fall blivit friserad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va snyggt pälle, bra jobbat.
Blir lite tårögd faktiskt, vilket team vi är =)

Anonym sa...

synd att säsongen är slut, jag vill tävla mer ;) Nu blir det Rockrunners on tour 2009 med fokus på dubbel M tävlingarna, Tomas fixar mer giftgel, Pälle ordnar med logistiken, Lasse bränner skivor, Peter fixar en buss och jag tar med de "kalla" nu åker vi!

Unknown sa...

Njä.. jag är nog ingen skivbrännare. Det är nog Pälles gebit det med. Jag är mest en lat jävel, men är grymt bra på att ta hand om såna "kalla" prylar. Jag betade faktiskt av ett gäng igår innan jag drog på rockenrollkonsert, så nu minskar det i kylen. Snabba er!