2009-01-01

GOTT NYTT ÅR

NYÅRSTRÄNINGSMOTSOL VID KORSMOSJÖN

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år, ett nytt år ligger framför våra fötter å många mil ska springas. =)

Kart-Bosse sa...

Hur länge har Team Rockrunners helgledigt? Av vad jag kan se har ni inte rört på er sedan nyårsdagen .....

Pälle sa...

Lars springer som aldrig förr men skriver ingenting.

Tomas har kommit igång igen men skriver ingenting.

Peter kör på som vanligt men skriver ingenting.

Jonas åker skidor som fasiken men skriver ingenting.

Själv byter jag jobb och åker slalom och skriver ingenting.

De fyra första tränar i alla fall som hårda rockers. Jag mesar mig som någon schlagerdiggare.

Jag kan inte svara för dom andra boysen men jag lovar att både träna och skriva mer och bättre!

MVH

Christer Björkman

Kart-Bosse sa...

Skönt att höra, Christer-Pälle. Jag var nästan orolig.

AspLövet sa...

Ni borde ha något sorts bestraffningssystem. Ordna en regel där man måste skriva minst 2 inlägg för varje genomfört träningspass. Ni kanske tycker att 2 låter mycket men ni måste tänka på alla era fans där ute.

Bestraffningskalan får ni bestämma själva. Straffet kan förslagsvis vara något som svider (fysiskt)

Pälle sa...

Schlager svider fysiskt!

Kart-Bosse sa...

Pälle>> Bara den schlager som kallas slagdänga.
De andra är psykisk tortyr.

Pälle sa...

Ska vi snacka smärta så har jag något som gör ont, ont ordentligt, mer ont än kramp, mer ont än en lårkaka, mer ont än en stiftklämma i tummen, mer ont än taggtråd i låret, mer ont än en elstöt från ett stängsel, jag menar riktig SMÄRTA!

Singstar Svenska Hit2 Schlager på Playstation. Det gör inte bara lite ont (Det gör ont med Lena PH är för övrigt med) (hepp) det spelet DÖDAR!

Särskilt när jag sjunger ABC med Anna Book. Det räcker med att sluta ögonen och tänka så börjar det svida. Oousch!

Kart-Bosse sa...

Jag lider med dig. Men du! Har du ingen sopstation i närheten där du bor?
Fast de vägrar nog att ta emot det här eländet av omsorg om personalen.