2009-08-28

BAMM I SEPTEMBER

VART FAN ÄR BAMM-REPORTAGET?

Augustitempot har varit högt på alla ställen utom i löpningen. Det har redan gått två veckor sen BAMM-starten och vi far likt en hyrd Ford Focus Flexifuel på väg till Björkliden med hög hastighet rakt in i september. Det är en Rocker som kör så det går fort! Jag har hört att fansen börjar bli oroliga för att det inte blir något reportage. Då vill jag lugna er. Är hårdrock hård, är skärmar orangegrönvita, smälter glass, går backar uppför... Jag kan rabbla självklarhet efter självklarhet som säger att det är ett sjuhelvetes reportage på G!

Nu är vi som sagt på väg in i september och inget passar väl bättre än en 30-kapitelsuppsats om vår 4-dagarshelg i Björkliden. Precis som i youtube-uppladdningen är tanken att det blir ett inlägg varje dag. Jag tror inte jag ska hamna i någon internetskugga men det får vi se. Hursomhelst kommer kapitel ett på tisdag, kanske...

PS Det saknas foton FAAAAAAAAN att kameran skulle försvinna! DS
PS2 Det blir bilder, scannade och fotade, dock inga från fjället. DS2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var skärmarna grönvita?

Anonym sa...

Allt är grönt och vitt!