2009-08-06

VECKANS ROCKRUNNER V32

Ja, någonting riktigt snuskigt, skitigt och hårt rockande var det. Och vad kan det vara? Efter lite mailande med Pälle diskuterades smaskiga nomineringar som tysk hårdporr, Ron Jeremy, Teammed(lem)marnas lemmar... Men med närmare eftertanke tycker jag ingenting av det där duger. Jag menar, det ska ju vara RIKTIGT SNUSKIGT OCH SKITIGT... Därför utses härmed PÄLLE till veckans Rockrunner.


Jag behöver ju knappast närmare presentera teamets tangentsnubblare numero uno, den outsinliga källan till ordförvrängande pekoraler och upphovsmannen till otaliga skakiga live-in-race-foton ... Mannen som alltid tränar fel men aldrig blir skadad, som tror att Iron Maiden är rock och kan varje replik ur Sällskapsresan utantill - han äger till och med en "ikväll får 327 svenskar gonnoré"-tröja...

Som sagt: PÄLLE var det!

14 kommentarer:

AspLövet sa...

Jag ifrågasätter inte Veckans Pälle men vill säga att Ron Jeremy inte heller hade varit fel. Jag läste hans självbiografi nyligen och den är, om inte skitig så i alla fall, snuskig och hård (inte hård som i hårdrock).

Jonas sa...

Klockrent Lasse :))

Pälle sa...

Asplövet>> Det är fan stort att bli jämförd med Ron "Igelkotten" Jeremy! Vi är åtminstone nästan lika håriga, även om jag saknar mustaschen...

Ron Jeremys biografi var grymt underhållande. Inte riktigt lika bra som Lemmys "white line fever" men nästan.

Lasse>>Det ska vara "Ikväll får 107 svenskar gonorré" men annars stämde väl det mesta. Nej förresten jag tror inte Iron Maiden är rock jag vet att det är hård rock - hårdrock.

Johan sa...

Bilden är oslagbar!!!
Det är lite Jojje över dig ;-)

AspLövet sa...

Pälle>> Jag har läst Lemmys också men tycker nog Rons är bättre. Lemmys var så flyktigt skriven. Hade hoppats på mer skandaler och lite mer struktur på boken. Men han kanske inte minns så mycket av sitt liv :-)

Pälle sa...

AspLövet>> Vill du ha skandaler ska du läsa Marilyn Mansons memoarer. Där kan vi snacka knark sprit och minnesluckor så egentligen kanske inte memoarerna är så bra eftersom han inte kommer ihåg nåt :-o

Pälle sa...

Johan>> Den där bilden fick Lasse in i reportaget om FEM-Danmark 2006 som hamnade i tidningen Edge-Magazine (som inte handlar om The Edge utan om extremesport). Jag är fan kändis fan!

Stefan sa...

Kikade in för lite träningstips och inspiration (för träning alltså!). Lemmy, Ron och spridning av gonorré kände så där.

Kämpa grabbar

Steven/Team Bomull

Pälle sa...

Steven>> Träningstipsen håller vi för oss själva. I dagens hårda samhälle går det inte att dela med sig (om vi nu hade något att dela med oss av) bara sådär helt gratis. Vi funderade på en pay-per-tips-funktion men det rann ut i sanden.

Vi har väl inte spridit någon gonorré? Det handlar ju bara en blå t-shirt med samhällsfakta.

Kämpa på dig själv du och lycka till i Slovenien!

Stefan sa...

Det är pengar som styr allt. Här kommer jag landslagsman,:) världscupstriathlet:) och ordförande i Team Bomull:) och ställer upp på söndag, frivilligt och gratis när Mona kallar, som parkeringsvakt nere i Alby. Jag som inte ens kan hitta en påse om den så hängde på min bil, men vad gör man inte för de sista idealisterna (orienterarna) och deras barn. Såg inte dig i startlistan? Det rockar inte fett;)

Ha det toppen!

Steven/mjuk som bomull

Pälle sa...

Steven>> Jag hänger ut kontroller och provspringer kontroller och hänger upp resultat och tar ner kontroller. Det tokrockar jättefett. Vi syns på TC!

Efter att tävlingen är slut avslutas dagen med ett sista backpass inför BAMM. Revansch i Bajenbacken!

Stefan sa...

Haha! I rest my case. Din insats rockar grymt fett. Hammarbybacken ger mig the creeps. Fasen, när jag cyklade uppför den tre gånger under tävlingen, då trodde jag att byxorna skulle smälta. Det brann i buggen (benen). Jag ska dit till hösten när försäsongen inleds och cykla den med smärta som jag ska lära att älska.

Vi ses vid TC (kanske kan få några insides, så jag hittar påsarna. Tänkte lubba en Öppen klass, 5 km. Det blir ju mörkt vid 21.30 och batteriet i pannlampan har vissnat.)

Kämpa
Steven

Klara sa...

såg på
http://team.minsite.net/
att ni bytt namn till team Kuddkrig gratta Gisse från mig

Unknown sa...

pusatpengobatanherbal.com
gonorré läkemedel