2009-08-30

Veckans RR V.35 - nr:2

WII ACTIVE
Ja nog för att det kanske är lite töntigt men jag köpte detta spel för att få lite mer allsidig träning i min vardag. Anledningen är att jag har inte tid att gå på gymet eller på friskis å svettis för att få lite mer styrketräning och smidighet.
Spelet är faktiskt inget skämt även om det kan se ut så.
Jag anser att all träning som gör en svettig och som man får träningsvärk av är just träning för kroppen.
Med Wii-Active så får man med en gummislang som visserligen är lite väl tunn och slö att dra å slita i. Så jag köpte en ny. Den nya gummislangen kan man rycka i mycket hårdare och den gör en mer trött i musklerna med. Jag köpte även handledsvikter för att öka svårigheten.
Spelet är grymt jobbigt och den som inte troro mig får komma hit å prova ett pass, jag lovar att ni kommer bli svettiga och trötta av att dra i min gummislang.

1 kommentar:

Pekka sa...

Saatani perkelä voi vitto det var inte det pästa inlägget någonsinni!