2009-11-01

VECKANS ROCKRUNNER V44

Denna härliga höstsöndag med duggregn i luften, lågt hängande moln, leriga stigar, löv på marken, stora vattenpölar och glåmigt väder är veckans rockrunner ingen mindre och ingen mera än Snättringe SK:s underbara tävling HÖSTLUNKEN. En mer given veckans rockrunner går fan inte att hitta fan. Ta bara det faktum att det är en tävling som som arrangerats månadsskiftet oktober/november i ganska exakt 36 år i rad gör att det liksom inte kan vara vilken tävling som helst, och det är det inte!

Höstlunken goes snart (men inte lika snart som undertecknad) H40...

Ska man klaga på något så var det lite för kort...

-Tomas. Värt att notera är även att Team II spöade skiten ur Team IV i den hårda H21A klassen

-Pälle. Ge fan i min veckans rockrunner! Resultatet igår har inget som helst att göra med att Höstlunken blev veckans Rockrunner. Desutom är jag och Jonas faktiskt Team V. Team IV är Tomas och Jonas, sådeså!

6 kommentarer:

Jonas sa...

Bra kämpat grabbar -> Peter/Tomas, grattis!

Tomas sa...

Tack, men jag är lite missnöjd ändå. Ska fan inte få stryk med 25min, det är inte okey :(

Rocker sa...

Men ska inte kartan läggas upp också, med löpvägar inritade av Garmin?

/Krister

Pälle sa...

Det blir fett svårt att tanka in rutten på två olika kartor i A3-format. Jag har ingen så stor scanner...

Rocker sa...

Ok. Visst sprang ni kring Flottsbro och Gömmaren? Hoppas dom lägger Rogaine där också ;-)

/Krister

Pälle sa...

Yes det gjorde vi. Eftersom dom inte fick plats i scannern ska jag försöka fota ihop kartorna. Om slutresultatet blir bättre än mitt och Jonas resultat hamnar kartan på hemsidan i morgon.

Nä det hoppas jag inte, eller jo varför inte, det är tufft och hårt och blött och lerigt och brant och sånt gillar vi så.