2010-02-24

VAKNA!

Veckan Rockrunner släpar som vanligt. Jonas hade (har) vecka 7 men han är en sjusovare (hepp!) och ligger och kurar i Litepactältet. Men vänta lite? Hade inte han köpt ett nytt tält? Jo fan det är klart. Han ligger såklart och sover i sitt nya Coleman Riegel X2.Jonas vakna! (inget svar) Hmmm han kanske är uppe i stugan i Bruksvallarna? JONAS VAKNA!

Sen har vi då vecka åtta men att Lasse skulle få tummen ur röven och leverera en Veckans Rockrunner innan veckan ens är halvgången skulle jag inte ens drömma om i mina vildaste fantasier...

2 kommentarer:

Jonas sa...

Visste inte att jag hade v.7. Har ett förslag Pälle. Kan inte du lägga upp en lista på hemsidan för hela året vem som har vilken vecka.

Jag tar hand om VR7. Nästa vecka är jag i Bruks men inte f... blir det i tält men närapå. Torrdass och utan rinnande vatten.

Pälle sa...

Visste du inte, jag som mailade ut det vid nyår nyår nångång... Bra idé det där med lista. Ska fundera ut nåt klurigt sätt där alla kan gå in och kika.

HAHAHA jag som tänkte klistra in en bild på en koja som skulle symbolisera stugan utan vatten och toa in the Brukswalls. Ha't gott!