2010-04-14

TASKIG TIMING

- Vet du vad du har Hedlund?
- Nä
Taskig timing!

5 kommentarer:

Tomas sa...

Ta med dem på Bamm vetja :)

Jonas sa...

Stoneage = Cooolt!

Krister sa...

Vintage!

Och du har ju tidigare kört med stavar på Bamm, så varför inte snöskor? I alla fall om Bamm skulle vara flyttat till kommande helg.

AspLövet sa...

Jäklar! Dom där var ju avsevärt coolare än mina röda högteknologiska schabrak.

Pälle sa...

Tomas>>Nej jag har experimenterat klart med extrautrustning.

Jonas>>Skorna är hur coola som helst men passar inte så bra till goretexstället. Nu måste jag skaffa Stig-Helmer-anorak och vaddmalsbyxor.

Krister>>Vem är Vin-Tage? Nej jag har experimenterat klart med extrautrustning. I år blir det avskalat, jag kör kortbyxor, ultralätta pjuck och 3-kilosrygga!

AspLövet>>Jag har svårt med höger och vänster och den här modellen på bägge fötterna.

Alla>>När jag äntligen fick ärschlet ur vagnen med snöpjucken var snön borta!