2010-05-28

MEDELDISTANSSOPA

Fick spö av brorsan med 1:10 på första varvet. Fyrans bom tog en minut, femmans ca 40 sekunder. Brorsan kom ikapp, jag försökte springa ifrån, sprang ifrån, men snett och han var före. Nu är det fanimej dags att gå en nybörjarkurs!
Andra varvet gick lite bättre, spöade i alla fall brorsan i tid, men eftersom jag sprang som en SOPA mellan 6-7 förlorade jag i totalen likförbannat. Vid sexan låg jag före både brorsan och Fredrik. Jagade iväg som en älg ner mot elljusspåret men landade mitt mellan stigarna som ett krockat vildsvin. De andra två tassade förbi till vänster när jag fastnade i en rotvälta på väg upp till sjuan. 20 sekunder efter i mål...

Patric som vann då? Jo han bemästrade Ågestakartan (a.k.a. Bermudatriangelkartan) bättre idag låg ännu lite mer före... på bägge varven... men det hör inte hit för jag fick spö av brorsan och det svider fan!

Inga kommentarer: