2010-08-23

Team Nollkoll

Grattis Team Nollkoll till ett väl genomfört Bamm 2010!

Mikael och Mathias i Team Nollkoll snubblade jag över på nätet någon gång sommaren 2009, när jag googlade på Bamm inför det årets kommande lopp. Killarna skulle springa 30-klassen, och med ett antal egna lopp i bagaget tvekade jag inte slänga ur mig ett och annat tips och glada tillrop. Som Vilse tror jag att jag gjorde en av mina första kommentarer på deras blogg, och efter loppet slumpade det sig så att teamet ramlade in i samma stuga som mig och Anders och vi kunde skåla i Cava!

På vägen mot Bamm 2010 har sedan jag och Pälle kommit med en del glada tillrop, varav dom snyggt nog samlat dom bästa på två flaskor Moet!




Tror jag kan prata för båda mig och Pälle när jag säger att skumpan smakade fin-fint och att vi är hedrade över utmärkelsen! Det är dessutom bara kul att kunna dela med sig av ett och annat råd, även om man själv inte är någon expert ;-)

Inför Bamm 2011 har Team Nollkoll mer erfarenhet än många andra lag, och borde faktiskt kunna klara sig alldeles utmärkt utan ytterligare råd, och om vi fortfarande har något ess i rockärmen tror jag ändå att vi behåller detta för oss själva (t ex vad man gör mot kondens i tältet, eller hur man slipper kramp)!!!

2 kommentarer:

Pälle sa...

Hörru Mr Wettex, vet du hur man slipper kramp? Kunde du inte berättat det på fjället?

NOLLKOLL sa...

Hahah, tack Krister! Men kondensen har vi ju redan fått lösningen på och krampen är ju bara underhållande! :D


/Mathias