2010-12-10

Veckans Rockrunner V49



Säsongen är slut, länge leve försäsongen. Nu börjar försäsongen, det är nu grunden skall läggas, hårdheten, plattformen att stå på när formen skall toppas senare i vår/sommar. Så "grappar" dags att ge sig ut lite oftare oavsett väderlek, klockan tickar och det blir f... så lättare senare.

När jag ändå är igång så kan man ju försöka hetsa sina temamates lite inför 2011 och vad som man kan förvänta sig utav dem.

Tomas = Det är dags nu, det var länge sedan!
Peter = Stabil om han får komma iväg för familjen :)
Pälle = Skippar du båtsemestern blir det ett guldår, annars får du sikta in dig på att bli årest coach igen!

Krister = Stabil, en trygg motor som inte hackar, ta med linan till BAMM med risk att få dra.
Tor = Blir nog en massa cykel här och det kommer att gå lysande, rätt mätt efter guldet på BAMM.

Lasse = Tillbaka på riktigt, formkurva ständigt uppåt, få ta´t lite lungt med festandet bara, annars kanonår.

Jonas = Under 3h på maran, topp 3 BAMM-70.

Veckans Rockrunner V.49 är försäsongen!

8 kommentarer:

Tomas sa...

Jag lovar att jag ska vara top 3 i de tävlingar jag kör 2011, bara Peter kan hindra mig....

Pälle sa...

I så fall ska jag vara före Tomas i alla tävlingar :-D

Pälle sa...

Jonas varför är aijk på bild? De håller väl inte på med försäsongsträning?

Jonas sa...

Kunde inte låta bli att smyga in en bild på de gul/svarta. Men träna måste de för så j... dåliga som de var i år, de är stor skandal.

Anonym sa...

Det rycktas om att det kanske ev. kommer ett mixat lag till start på LAMM !?
Nån som vet eller hört något ?

Krister sa...

Sköna prognoser ;-)

Lars sa...

Försäsongsträningen kom ju av sig av ett jävla virus... Några dagar till, sen ska jag nog kunna börja på riktigt igen.

Tomas: skönt att du lägger in en bortförklaring redan nu...

Pälle sa...

"Bara Peter kan hindra mig" jo fan jag ser Peter stå där och håller fast Tomas...

Försäsongsträningen börjar efter nyår!