2011-02-19

6 dagar utan träning och snart 7


Vad ska man säga men, det är ju helt klart ingen lust i kroppen. Visst veckan har varit lite kaotisk det med bilstrul, inskolning och som vanligt en jävla massa jobb.
Fast det där med träning är väl ändå lite överdrivet ibland. Bara för att man måste ha sin kvot så kanske inte lusten infinner sig och då kan man som jag den alsmäktige helt enkelt välja att låta kroppen få vila några dagar.
Sen så måste jag säga att jag laddar inför en helg som kommer ge bra med krut för själen, nog sagt om det vi ses grabbar....

7 kommentarer:

Lars sa...

"krut för själen" - ja jävlar!!! Ses!

Lars sa...

Idag var det då inget krut i själen kan jag säga... fifan vad man mår!

Tomas sa...

Håller med Lars, blev på tok förmycket innanför skjortan. Dessutom drog jag på mig en nackskott som känns hela vägen ner i ländryggen.

Pälle sa...

Nackskottet måste uppstått vid för intensiv halsning!

Tomas sa...

haha, mm. En hel del spya kom upp också. Men de missa ni kanske?

Lars sa...

Mja, själv hade jag fått ett rejält skott i pannan på morgonen. Men sånt uppstår nog framför allt efter überdrygt gafflande.

Tomas sa...

Vad menar du Lars? Skott i pannan, finne?