2011-02-01

LASSE, DÄR, DÄR, DÄRUPPE ÄR DOM!

Attans nu hann Krister före ut med den rykande färska informationen om att Team X goes all inclusive på hotellet. Då är det bara för mig att fortsätta vara dryg och säga att vi drygar ut ledningen. Denna bild från 2006 får symbolisera Team X:s brutala överlägsenhet just nu. Peter ser ut att vara helt slut och hänger med huvudet. Tomas verkar ha gett upp men visar i alla fall Lasse hur långt efter han är. Han säger "Lasse, där, där, däruppe är dom, kämpa nu du ligger efter!" Jonas då? Han sågs senast med en hammare näven i Bruksvallarna.

7 kommentarer:

Tomas sa...

Glöm inte kycklingmössan på Jonas huvud ;)

XII sa...

Jorå satte...

Jonas sa...

Skall bli riktigt kul och se om Tomas klarar av en 2 dagars tävling utan att bryta, hur många år var det nu?

Jonas sa...

lite hets behövs :)

mange A sa...

Jag känner mig riktigt laddad inför 2011! Det känns som om alla verkar vara det. Här snackas det om att man ska träna 300 timmar under 2011. Det hånas för att man räknar in vilan när man kör intervaller. Man ska ju inte köra intervaller överhuvudtaget. Det hånas när man lirat Hockey-Bockey och lagt in det som träning. Snöskottning fick en egen tråd. Kul att Albinsson är tillbaka i bergen efter chocken dag1 på LAMM 2009. Jag gillar att grabbarna i NOLLKOLL kört sitt första pass sedan BAMM 2010, igår! Respekt. Min lagkamrat, Fredrik Hedin har inte tränat sedan OMM 2010. Han säger att bättre träning än att bära runt slang och klättra i lift stolpar i deras skidbacke finns inte. Jag vet inte om jag tror på det men han är nog i fas framåt juni och LAMM. 30% svenska i A klassen på LAMM blir kul.
Nu kör vi!
Bollibompa bollibom bompa!
/mange

Krister sa...

Bra Mange! Och själv kör du ju redan backträning, något jag inte brukar våga mig på förrän framåt maj... Får väl bli ändring på det detta år!

Tomas sa...

Fint skrivet Mange, Jo jag hoppas jag får vara hel och frisk detta år då jag planerar att åter stå på pallen i de stora tävlingarna. Ivve håller alltid i alla lägen så honom oroar man sig inte för. Sitter nu i Åre och har ett litet miniläger, blir väl en 8 tim denna vecka gissar jag. Sen utmanar jag alla den 2 juli då det är en halvmara i Vallentuna, mitt mål är 80min. Så det ska tränas intervaller från ch med Mars och sen en del 90min hårda tempopass.

Håll fanan högt grabbar, för i år ska vi visa dem alla jävlar som tvivlat på oss :)