2011-02-04

Åreskutan


Bild på mig "Tomas" uppe på Åreskutan 2011-02-04.
Ett trevligt snöskopass i hyfsat väder, men på toppen blåste det för mycket så jag kom inte hela vägen upp till toppstugan vilket var trist. Men ett välförkänt pass för en som ÄLSKAR berg. Visserligen är det inte sommar men man fick lite flachbacks från mina lopp i FEM under tidiga 2000-talet. Men i 08a så smälter snön flitigt så snart är barmarken ett faktum och våren kommen. Detta lilla miniläger är bra och den 2 mars drar jag å Caroline till Portugal för att ha ett träningsläger utan barnen. Det ser jag fram emot.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Sjysst! Lite avundsjuk är man, Åre är mitt favoritberg.

Förslag till bildtext: "bäver i rånarluva"

Pälle sa...

Promenad räknas fan inte ;-)

Anonym sa...

Cool mustasch

Tomas sa...

Tack Miranda, men nu den historia. Vad blir din första tävling för i år?

Tomas sa...

Blir väl den som kommer i sommar om jag fattat rätt :)