2011-05-05

GHOSTRIDER

Jag tänkte att om jag nu ska springa i ett par GHOSTRATOR (obs länk till putiken, där jag dum som jag är, inte köpte skon för jag köpte den på "rea" på Tiomila för mer pengar, satan!) måste jag ju vara en GHOSTRUNNER men så såg jag att det hade nåt med brännboll att göra och ändrade mig. GHOSTRIDER is my name sa jag och knöt skorna, hårt innan jag stack ut och sprang luffsade. Ja jag vet att GHOSTRIDER har nåt med mopeder att göra men nu orkar jag inte ändra mig igen. GHOSTRIDER låter dessutom enormt snabbt och det är jag ju vill jag ju vara.

PS Efter 2 minuter i den första GHOSTRIDER-länken kör de "intervallträning" på Nynäsvägen och Sockenvägen dvs ooootroligt nära barndomshemmet på Krokvägen. Det skulle alltså vara jag bakom visiret men det var det inte. Min moppe gick inte så fort. DS

6 kommentarer:

Krister sa...

För f-n Pälle, putiken, alltid putiken!

Min moppe gick 30, har jag för mig. Och ändå kände jag mig som en rebell... Nu tycker jag att det är häftigt att cykla i 30 ;-)

Pälle sa...

Satama perkele voi vitto jag vet! Men nu var det så att jag akutbehövde en kompassilainen och införskaffade en rysk en med ultrasuperstabil nål.

Bara typ 3 meter från kompasshyllan stod de här snygga spökskorna och med det facila priset jag betalade kändes det bra tills jag såg att putiksefen säljer dom pilligare.

Aldrig mer Intersport! Säger man nu men snart står man där på 25-manna och river i lådorna med färgglada neoprenjackor bland hundratals andra. Att man inte lär sig...

AspLövet sa...

Putiksefen är bestört. Framtida Rockrunnersrabatt hänger löst för er alla.

Fast Putiken har få storlekar kvar av nämnda sko så du är förlåten.

Nästan.

Pälle sa...

Kitos, Pekka kommer söper flera skor!

Jonas sa...

Rabatt, sen när hade RR det?

Pälle sa...

Rabatten är tvärhemlig så vi skriver inte rabatten utan att säga att det är en blomrabatt. Den har väl funnits där sen putiksefen blev putiksef typ, men det är så att man måste komma in helt in helt inkognito (alltså inte visa vilka elitess vi är) och sen viska kodorden Team Rockrunners rockar fett!