2011-05-18

Veckans rockrunner

HAMMARBYBACKEN


Det här verkar vara en populär kulle. Ja har man inget bättre får man ju ta vad man har. Lite höjdmeter går det ju att skrapa ihop i Bajen hill innan ledan tar över - och lite är förstås bättre än inget för höjdmeterstörstande bergslöpare. Att bo granne med Stockholms citys högsta topp är förstås trivsamt även mellan träningspassen. Stan är vacker från sydsidan och sommarens solnedgångar är bedårande - avnjutes fördelaktigt med kall dryck.


/Tjena!

9 kommentarer:

Gramjägare sa...

I kväll vart det premiär i denna backen, aldrig varit här förrut. Men fler gånger lär det bli. :)
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=802048

s-kils sa...

hur vet du det? vi brukar ju aldrig dricka nåt?! :-)

Lärry sa...

Men det är ju för fan inte sommar än...

Pälle sa...

Åh vad vackert, poesi fan!

Men du Lars, var det här VRR V12 eller V19?

Lars sa...

Hur ska jag veta det... Det får du bestämma. Men du menar alltså att jag ligger back med en till. Kan jag bara kopiera och lägga in samma en gång till?

Pälle sa...

Du ligger alltid back! (nåja kanske inte i backen, men annars så...)

Det är väl klart som f-n att du INTE får kopiera. Hur lågt kan man sjunka egentligen? Jonas var glocalnetlåg som utsåg backträning trots att det redan var utsett/nominerat av Krister men han får ändå med tvekan godkänt eftersom viljan var god och nomineringen grymt bra.

Näru då får allt skriva en till. Flottsbrobacken är inte utsedd ännu...

Lars sa...

Jag kutar aldrig i Flottsbro... Fan nu kommer jag ju ligga vaken med huvudbry i minst en vecka till. Pressen från det här med VR knäcker mig,...

Pälle sa...

Nänä skit i Flottsbro då.

Nominera nåt annat. Kommer du inte på nåt kommer här några tips från webmastern:

Dig själv
Rammstein (nävisstfan det har du redan utsett fan)
Melodifestivalen
Heavy Metal
Synth
Love 2010 (lite gammalt men den blev aldrig nominerad)
Brokeback Mountain
Syjunta

Förresten sover du alldeles för mycket!

Lars sa...

Det där är ju sånt som du utnämner hela tiden ju. Man skulle kunna säga att det är de åtta huvudkapitlen i Pälles självbiografi. Fast "Dig själv" blir ju dig själv då och inte mig själv, för "Mig själv" skulle väl du aldrig utnämna...