2011-07-13

C - COMPEEDPLÅSTER

På bokstaven C hittar vi COMPEEDPLÅSTER och man undrar hur det blev så? Man skulle kunna tro att vi är sponsrade! Om vi hade varit det (i alla fall om vi varit sponsrade med stålar och inte material) hade man ju hur lätt som helst sagt att dom är skitbra. Men nu är det inte så, vi får inga pengar och de där små plåstren är sämst eftersom de glider av hur mycket man än värmer (har testat allt utom blåslampa) och hur torra fötterna än är. Använder någon compeedplåster? Jag vet att jag gör det inte i alla fall. Bu för compeedplåster!

2 kommentarer:

Johan sa...

Eh, kanske de glider av för att du värner upp dem? Jag har alltid applicerat dem precis som de är, utan uppvärmning. För mig har de fungerat hur bra som helst!

Pälle sa...

Men det står ju att man ska vara torr och värma på dom? Fast vad vet jag? Jag har ju aldrig skavsår :-D