2011-08-06

BORN TO LOSE

Efter Kristers inlägg om prognos och startlista kommer dagens låt extra lägligt eftersom det är BORN TO LOSE med MOTÖRHEAD som ligger som femte spår. Glöm för f-n inte att köpa biljetter till KONSERTEN den 10 december. Det kan vara sista chansen att se Lemmy, Phil och Mikkey live. Inte för att det är något speciellt extra som talar för det just i år men man får aldrig missa chansen att se MOTÖRHEAD live. Sen så är någon gång alltid den sista och det vore förfärligt om man skulle missa den!

Jag har alltså inte ändrat i låtordningen utan BORN TO LOSE med MOTÖRHEAD har legat där hela tiden. Däremot känns det extra hårt just idag och därför utökar vi spellistan (jag ger mig själv rätt att göra det) med två låtar. Normalt sett ligger bonusspår på slutet men på BAMM 2011 TIGHT PANTS blir det helt enkelt två bonusspår mitt i.

Först ut är BORN TO LOSE med JOHNNY THUNDERS & THE HEARTBREAKERS som alltså blir låt sex i spellistan:

Dessutom såg jag WALK THE LINE igår så som dubbelbonusspår kommer därför BORN TO LOSE med JOHNNY CASH som låt sju:

Att Johnny Cash får vara med betyder också att vi har "The man in black" som skyddsängel på fjället. Pallen nästa!

Inga kommentarer: