2012-01-10

R.I.P 2011

2011:

Jag kom, jag såg jag krascha...........

Ett på många sätt underbart år med höjdpunkten som att bli invald i den yttersta crem de la cremen, att få hänge med gubbarna som ÄR top noch...

Efter en stressfraktur i slutet av 2010 gick jag in i 2011 med tillförsikt, startade året med måttlig mängd träning, körde Premiär Milen i Foppa tofflor på 48 min med bara ett fåtal pass i benen efter skadan.
Efter detta ökades träningen mer och mer ända fram till BAMM 11, där i mellan han jag med ett halvmaraton i 35 graders värme samt Vildmark 15 i Gävle, båda loppen gick bra och jag är helt nöjd. Kanske inte riktigt lika nöjd som efter BAMM men men.

Jag hade ganska mycket planer inför hösten 2011 som alla vart skrotade på grund av lite småskador och en hel del äktenskapliga problem.

Nu blickar vi framåt på 2012 och hoppas och tror på ett ROCKIGT år!!

3 kommentarer:

Tomas sa...

Bra skrivet C, du kommer snart tillbaks när allt i livet funkar bra för dig. Puss!

Pälle sa...

Jag saknar dig!

Christian sa...

Nu e jag här!!