2012-04-26

BOSSE HAR RÄTT

Ja, vad är det här? Teamet sover! Pälle tar inte sitt ansvar... och inte någon annan heller!

Nu är det tre timmar innan planet mot Rivieran lyfter från Bromma. Ett litet planbyte i Bryssel blir det och sedan dimper vi ner i Nice vid niotiden. Ser fram emot några softa dagar i Cannes innan starten går i Trail des balcones d´azur - från och med nu omdöpt till "Balkongloppet". Efter målgång blir det ytterliggare några flådiga dagar rivieran-style. Vi återgår till svennelivet på tisdag kväll.

Så nu förväntar jag mig en uppsjö av inlägg här på bloggen av absolut alla Rockrunners medan jag är borta. Då belönar jag er med ett utförligt resereportage när jag kommer hem. Hot: Om ni inte gör som jag säger säljer jag reportaget till konkurrerande bergslöparteamsblogg...

10 kommentarer:

Tomas sa...

Aj då, jag kommer med lite reportage från helgens tävlingar som kommer nu, fast bara OL-tävlingar då, inga ultralopp.

Fellrunner sa...

Hur mycket ska du ha?
/Ladonia Fellrunners

Pälle sa...

Mange>> Konkurrerande bergslöparblogg stod det, inte Bollibompas hemsida!

Jag ska bättra mig, världsapromiss, om det inte blir långlöparreportage kan man ju alltid skriva några rader om båtar!!!

Pälle sa...

Varför har Bosse rätt?

Pälle sa...

Lycka till i France!

Pälle sa...

Semesta? Näej jobbe!

Pälle sa...

Såja nu har jag gjort en hel rad inlägg. Det räknas som ett reportage va?

Tomas sa...

Hej Pälle, kul att du vaknade upp bland alla båtar... Visst skriv du lite här så ser det ut som vi snackar en massa :)

Fellrunner sa...

Hoho...Bollibompa lalala. Pälle: jag pratade med Morell idag och han sa att om inte Pälle börjar träna snart så kommer han inte få starta i 70 klassen ,möjligtvis 50 men troligtvis 30 kassen. Det var nått om fjället som bestämmer och då duger inte lite båtklubbslöpningar.

Tomas sa...

hahahaha, det där var bra Magnus =D