2012-07-26

TILL HAVS



 I morgon smäller det, då kör Team Rockswimmers Amfibiemannen i Roslagens skärgård.

Och visst är jag nervös. Riktigt, riktigt nervös! Jag menar, tror Pälle verkligen att man kan ta sig igenom Bamm 70 utan träning? Huga! (Be en bön för Team X.)

Och nog är jag lite nervös för fredagens simning och löpning också. Lasse har föredömligt nog varit ute och rekat banan, och rapporterar att vattnet är kallt! Kallt??? WTF?!?! Det är ju sommar? Och jag har mestadels tränat i Gömmaren, och inte för att jag vet om det har varit varmt eller kallt i den lilla pölen, men krymp-faktorn har i alla fall inte varit särskilt betydande.

Nåväl, träningen är gjord och utrustningen redo. Nu fattas det bara att äta och dricka sig i form. Vi hoppas på en fantastisk upplevelse och att vi kan komma runt på en tid som båda är nöjda med!

6 kommentarer:

Jonas sa...

Lycka till Rockswimmers!

Unknown sa...

Ja lycka till Rockswimmers!

Krister sa...

Thanx boys!

s-kils sa...

16grader i Nothamn (väddö).. brr! men ni håller väl värmen i superfart. :-) lycka till!

Fellrunner sa...

Nån som sett Pälle? Jag saknar hans årliga nedräkning till BAMM!

Pälle sa...

Nervös?