2012-07-31

VECKANS ROCKRUNNER V27 - VECKANS ROCKRUNNER

Jo fan till veckans rockrunner den fantastiska veckan 27 utses ingen mer och ingen mindre än VECKANS ROCKRUNNER! Men hur menar jag nu? Ja inte tusan vet jag vad jag menar men jag vet att om jag själv restar med vecka 27 så har alla (och då menar jag alla utom Krister "Rocker" Svensson") spårat ur fullständigt. Den enda som får (lite) godkänt är Lasse Longtail som åker Europa och rike runt och springer (och skriver om) allehanda trail(stig)lopp (men ingen har blivit veckans rockrunner om jag inte missat nåt). Om jag har blitt kass på att skriva så har fanimej alla andra blivit mer kass (eller heter det kassare. elller kassast?). Skärpning goddamnit, UTSE! Nåväl, till veckans rockrunner V27 blir veckans rockrunner veckans rockrunnner!

PS Nedräkningen (och träningen) till BAMM 2012 börjar i morgon, sådeså!

3 kommentarer:

Krister sa...

Bra Pälle, börja träna i morgon!

Pälle sa...

Nä idag :-) (fast jag har tränat lite faktiskt men säg inte det till nån)

Lars sa...

Nämen gomorron!