2012-09-16

BAMM 2013

2006 var ett bra år för Team II, nu var det tänkt att vi ska erövra tronen igen. Men då ska Peter köra Bamm50Mix med Ingela, vilket gör att de har en mycket god möjlighet att erövra den klassens tron.

Dét betyder att Moi saknar med det löparpartner av klass som Peter innehar för att återigen ge mig på Bamm70 klassen. Pälle är utesluten i den diskutionen, han får visa bättre träning/tävling. Men ni andra har ju alla betydligt mer träningstimmar i bagaget. Skulle ingen vilja köra med mig så får jag leta på annat håll.

Peter och jag laddar för Rogaine nu och sen ska vintern bedrivas med hård träning då vi ska köra LammElit klass.

Så vem är sugen på att dela tält med mig?

PS! Pälle på bilden var grymt bra tränad och leendet saknar man då man inte ser han så ofta nu. DS!

8 kommentarer:

mange andersson sa...

Thomas, Jag hade tänkt att slita med mig Fredrik Hedin nästa år och Mats kan då ev behöva en bra orienterare. Jag kan höra med honom. Vi sa båda efter årets BAMM att nästa år skulle vi kanske ha varsin kartläsare. Om du är intresserad så ring mig.

Lars sa...

Haha Tomas, vem vill inte dela tält med dig...

Går allt enligt planerna ska Jonas och jag inte till BAMM nästa år. Men hittills är det inte så mycket som går enligt planerna, så man vet ju aldrig...

LAMM har vi nog tänkt oss. Så dit blir vi ju många i så fall. Det vore ju roligt om det blir ännu fler...

Pälle sa...

Jag ler alltid!

Jonas sa...

Jag rehabbar enligt plan, hösten får utvisa om planen blir enligt plan annars får planen omrevideras.

mange andersson sa...

Det verkar alltså bli minst 3 svenska lag i LAMM elite nästå år! Kul som fan! Läge för lite Funbeat hets i träningsdagboken!

Tomas sa...

Tält med mig värmer ;)
Jo, går planen alltid rätt ar man grymt bra tränad och frisk och kry. Lamm kan bli tufft men kul om vi ärmånga som ska dit. Jag utser här med Mange till reseledare för samtliga som ska till LAMM.

Mange A sa...

Ok, jag håller koll på LAMM 2013!

Tomas sa...

Kanon Mange, du är best på det. Boende med dig är ju alltid topklass :)