2012-11-04

Istanbul 5-days, etapp 5


Etapp 5 bestod av en sprint på 5,5km och skulle det vara ultradistans så skulle det kunna stämma. Men det var ju det inte nu. Men roligt för mig som får mer träning ju längre och hårdare det var.
Knde springa rätt ok idag, endast ont i gubbvaden annars bra flyt. Gjorde 2-3 sämre vägval och kroknade rejält efter halva distansen. Veckan har ändå varit kul för att det varit annorlunda skog att springa i och trevligt sällskap har det varit med. Nya bekantskaper har amn även lyckats skaffa sig och vädret har varit lysande sol :)


Carro tog en fin seger i slutändan och krossade motståndet med hela 29min, väldigt intenationelt startfält. Hela 25 länder deltog på tävlingen. Allt från 10-85 åringar. Nästa år dar vi säkert till ett nytt land och deltar, jag ska nog välja en annan klassän Elit, roligare om man kan fightas med toppen som carro gjort i sin klass i veckan.

Nu väntar långträning inför Rogaine som går den 17 november, där hoppas jag på en pallplats så jag får visa carro att även jag kan....

Inga kommentarer: