2013-06-30

ROCKRUNNERS I LEADVILLE

"Love your jersey man, it's so cool!" "The Punisher! Awesome!" Så har Rockrunners fått lite uppmärksamhet på andra sidan Atlanten. Ja lite, i alla fall. Nu är loppet genomfört. Det gick väl rätt bra. En häftig upplevelse även om jag inte kan skryta med hur jag mådde längs banan. Att springa på så hög höjd utan att vara acklimatiserad är nog inget jag rekommenderar egentligen. Men vad fan! Det var det värt.

Tyvärr kan jag inte få in några bilder i paddan så det får vänta... Jag utlovar utförlig rapportering när vi kommer hem. Först två och en halv vecka till här US. Just nu dricker vi öl på ett hotell i Aspen. Imorn tänkte vi dra ner mot Utah, men det är tydligen värmerekord där nere så fan vet om vi inte stannar här uppe i The Rockies. Det är rätt hett här också. Ha det fint alla!

3 kommentarer:

Krister sa...

Riktigt bra Lasse! Kul att jänkarna gillade tröjan.

Suz sa...

Kul!

Tomas sa...

Fett bra Lasse, ser fram emot bilder och rapport senare när ni kommer hem. Hoppas ni får se mer fina vyer på er resa nu :)