2014-04-09

MUNKASTIGENS STIGLOPP 2014

Jamendåså var anmälan inskickad och betald till Munkastigen 2014. Bekräftade anmälningar just nu är (om jag räknade rätt) 90 singellöpare och 8 lag. Från Team Rockrunners finner vi i startlistan Christian, Lasse och så undertecknad då rå. Tanken är att inte sova över i Laxå utan lätta tidigt (typ 6) från nån samlingspunkt som funkar för alla. Efter det tar vi nåns bil och styr västerut nån väg mot målet för vi ska ju åka buss till starten och springa till målet. Jag vet att det finns intresse från fler teammembers så se till att anmäl er nu!  

8 kommentarer:

Pernilla Berg sa...

Jag ska också anmäla mig :)

Tomas sa...

Haha, då får ni grabbar springa fortare än 5min/km om ni ska hålla Pernilla bakom er.
Lycka till :)

Tomas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pälle sa...

Det var väl ett jävla tjat. Jag har inga som helst problem med att få tjejdäng. Det är bara trevligt. Jag är grymt nöjd om jag klarar 4 mil på 4 timmar. Alldeles oavsett vilken tid det blir så är jag typ 100 % säker på att jag kommer att slå din tid från 2009 för det gör man ju om man tar sig till mål!

Pälle sa...

13:46 13:46 var Dubbel-Tomas i farten igen...

Christian sa...

Jag kommer inte köra all in, räknar på snitta 5.30. Vill ta mig runt bekvämt.

Lars sa...

Vågar du ställa upp i samma tävling som Pernilla Tomas, annat än i mixklass? Vi andra har en ganska prestigelös inställning till både tävlingar och tjejer vettu...:-)

Pernilla Berg sa...

Kör fort och snabbt imorgon. Tyvärr blir det inget för mig den här gången :(