2014-12-13

JULKALENDERN LUCKA 13

LASSE I MÅL
13 december blir det Luciatåg i luckan? Nä men nästan för på måndag går ROGERS BERGSLOPP LUCIA EDITION av stapeln i Bajenbacken. Idag är jag på tok för förkyld för löpning men framåt måndag hoppas jag att det släppt. Någon som är sugen på att joina? Det är ju i alla fall kortare än Jättelångt som Krister bjöd in till i tidigare lucka!

Som en liten teaser klistrar jag in målgångsbilden på Lasse från mitt första Rogers Bergslopp. Det var så länge sen att teamet hette RHALRB, man sprang med halogen och nä nu måste jag leta lite. Let let let ojdå här hittade jag det gamla REPORTAGET I SYBEREKOT från 12 december 2004. Tio år sen, året innan första BAMMet, Team Rocking Hard Ajländ Litepac Runners Beerdrinkers. Det var tider det!

Sankta Lucia skänk mig en tia!

Inga kommentarer: