2016-08-09

BAMM 2

Mer equipment och mer energi är nu inhandlat och inlånat. Det är mycket att tänka för teamleadern nu när rookien inte är hemma.
Idag köptes frystorkade påsar av olika märke och smak. F är ju en kompost och äter i princip vadsomhelst medan D är lite utav en finsmakare. Hon tror (vet) att hon bara (i bästa fall) äter Bolognese. I så fall blir det sån till frukost också medan F testar risgrynsgröt med hallon. D undrade om man inte kunde ta med fördigbredda mackor till nattlägret  F försökte förklara för 110:e gången att påsmat ÄR gott!

GLÖM INTE TVÅ SPORKAR, GLÖM INTE TVÅ SPORKAR, GLÖM INTE TVÅ SPORKAR...
Eftersom arrangörerna kör ut sovsäck och tält till oss i 30-klassen uppgraderade team FD idag till ett riktigt tält genom att låna in Lasse och Jonas bergsprissegertält. Finns verkligen ingen anledning att sova i Litepackuvösen om man inte behöver. Ska bli jäkligt lyxigt att inte vakna av dagdroppar i fejset på morgonen!!!

3 kommentarer:

Krister sa...

Och vad f-n har hänt med rockbilderna/rockboken? Skandal!

Pälle sa...

Dom är väl där dom är? I alla fall får jag upp både gamla och nya rockboken. Men jag är i och för sig inloggad...

Är det skandal eller oskandal?

Krister sa...

Okejrå! Nu testade jag Picasa, och då hittar jag bilderna. Det var på Google-varianten som jag bara får upp sånt som verkar kopplat till mitt google-konto.