2008-06-23

PUNK(T)ORIENTERING


Gissa sänkan!

Är punk(t)orientering bara svårt eller är det jättesvårt? Efter dagens promenad bland sänkor och åsar på Idresluttningen blir mitt svar asaskitajättesvårt, för inte är det mig det är fel på. Trots att jag som sagt GICK dagens punk(t)orientering (låret vill fortfarande inte vara kompis) gick(!) det åt helskotta. 34 felgissade millimetrar på tio kontroller är ju bara för uselt. Visst hade jag lite ont, visst var jag koncentrerad på att inte snubbla, visst ringde mobilen, visst var naturen vacker, visst är det svårare när man går, visst regnade det, visst var det uppför, visst var det utför. Nä nu kommer jag visst inte på några fler ursäkter utan det är bara att ge Kart-Bosse cred för att han återigen lyckats fetlura mig. Jag är en "sooopa idiot bonndjävel Lee Baxter!"

1 kommentar:

AspLövet sa...

Kart-Bosse är nog Djävulens hantlangare.

Det är därför man gillar honom.