2008-08-16

6 PB

Sista kontrollen 2006
Om det är sex dagar kvar till start måste det betyda att vi har passerat sista kontrollen med råge vid den här tiden nästa helg. Vi borde rimligtvis sitta och käka buffé och fira. Men borde det inte vara sju dagar kvar till den här tiden nästa helg? Jo men det här är en nedräkning till start. Genrepet(t) gick i alla fall bra. Den korte (jag alltså) sprang kort och vann. Den långe (Lars alltså) sprang långt och fick ett långpass trots att banan bara var 3980 meter. I morgon är det 5 PB och genrepet(vå)...

2 kommentarer:

Pälle sa...

Jag skriver första kommentaren eftersom ingen annan lär göra det. Fasiken vad läckert det blev när bilden hamnade under bilden. Det var inte medvetet jag lovar, på heders. Jag springer ju för sjutton vilse i mitt eget bildarkiv.

Kart-Bosse sa...

Pälle!
Naturligtvis är det din oroliga längtan efter att nå sista kontrollen nästa helg som gör att du dubblerar denna. Lägger du huvudet lite på sne´och tittar med ett öga på vardera bilden, kan du nu t.o.m. se kontrollen i stereo.

Spänningen stiger här på sidan med nedräkningen ...