2008-08-15

SISTA STRÄCKAN IGEN

Jag har suttit och muttrat (tyst på ett lite norrbottniskt vis, tänk er Lasse-Kongo utan ljud) över att folk, ni alltså, är dåliga på att lämna kommentarer. Framför allt muttrade jag efter inlägget om sträckor eftersom det bara var Rocker, Lasse och Lasse-Kongo himself som behagade yttra sig i frågan. Varför? Har världens mest besökta sajt så slöa besökare? Så kom jag på varför (först tänkte jag därför, så där som man säger till barnen, men så tänkte jag varför igen, precis som barnen brukar göra, och då var jag tvungen att komma med ett svar). Folk, ni alltså, är helt enkelt förbannade på att jag skrev att scannern inte klarade den långa sträckan. Scannrar (eller heter det scanners?) är skitstora så det är klart att de klarar en fjuttig långsträcka! Ni tror att jag illvilligt ljög och klippte in två bilder men så var det inte. Jag gjorde bara en grov miss i 2005 års bildarkiv. Efter att ha varit utanför kartan (datorn) och inne i grönområdet (hårddisken) har jag äntligen hittat rätt. Nu vill jag ha kommentarer annars #)*¤(&%"¤%#!!! kommer Kongo.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där borde få isen att lossna!

Ytterligare några lag har anmält sig, kul för tävlingen.

Nu är det inte många träningspass kvar (spanar oroligt på topplistan i funbeat...).

/Krister

Pälle sa...

Jag lär inte hinna om i alla fall.

Idag blir det inget, i morgon 4 km medeldistansol på Järlas tävling (ska väl inte ta mer än en halvtimma + lite uppvärmning) och på söndag blir det 8 km vanlig ol på Gustavsbergs tävling (ska väl inte ta mer än max 60 min + lite uppvärmning).

Får se det som finslipning av orienteringstekniken :D

Pälle sa...

Jo jag är en rackare på att ryta!

Pälle sa...

Jo kul för tävlingen. 19 lag i vår klass ska bli riktigt kul!

Nu får någon annan ta vid annars #¤%/*^)/¤

Anonym sa...

Puss och kram, pojkar!!!