2009-02-25

VECKANS ROCKRUNNER

Nu är det så förbaskat stendött här på sajten att det måste till åtgärder. Eftersom jag är webmaster bestämmer jag härmed enhälligt att veckans Rockrunner ska utses från och med nu. Jag bestämmer också att först ut att nominera någon är jag själv.

Nej det är inte jag som är veckans Rockrunner. Jag ska utse första veckans Rockrunner och jag utser inte mig själv (även om jag borde vara veckans Rockrunner varje vecka). På det här viset får vi i alla fall ett inlägg per Rockrunner per vecka i framtiden, kanske, annars får jag väl utse Rockrunners själv och då kanske det blir jag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra initiativ(rättstavat?) pälle!

Jag lovar att lägga in ett inlägg denna vecka.

Men du får ringa Peter och gnälla lita på honom ;)

Pälle sa...

Djävlar vad du e snabb då! Hold your horses and sit down in the boat so you don´t trill in the water. Fan jag har ju inte ens hunnit maila detta eminenta beslut och tilldelat veckor ännu. Jag har vecka 9 alltså denna vecka (och det är inte jag som blir utsedd).

Eftersom du är så het får du vecka 10. Klura, fundera, skriv och lägg ut något efter söndag.

Pälle sa...

Initsjativ, initiv, initiativ, ja fan du stavade rätt ;-)