2009-03-18

VECKANS ROCKRUNNER V. 12


LÅNGPASSET
En mer självklar utnämning till VRR är väl svårare att tänka sig. Kanske har LÅNGPASSET inte blivit utnämnt tidigare just för att det är så självklart. Ja, LÅNGPASSET är ju själva grundstommen till hela vår verksamhet. Och hela vår verksamhet handlar ju just om LÅNGPASSET...
Den som vill hänga med sista milen på Munkastigen Trailrun i april får inte ha slarvat med LÅNGPASSEN. Den som vill ta de sista kullarna med spänstiga steg på LAMM i juni får inte ha slarvat med LÅNGPASSEN. Den som vill vara med i täten ner mot Björkliden dag två på BAMM i augusti får inte ha slarvat med LÅNGPASSEN...
NI HAR VÄL INTE SLARVAT MED LÅNGPASSEN?
Nej, självklart har ingen i teamet slarvat med LÅNGPASSEN. Minst en gång i veckan, sedan början av december, har vi allihop sprungit pass längre än två timmar.
...om inte? - Då är det fan dags att börja nu!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Trodde ni inte va, att jag skulle skriva en veckans bara sådär, nästan utan tjat...?

Men jag vidhåller att "veckans" fortfarande är vad man säger när man beställer öl på Carmen....

Anonym sa...

Lätt för en som inte har slarvat med LÅNGPASSEN att utse LÅNGPASSEN. Fan tänk på mig!

Det var en grymt bra nominering. Texten får mer än godkänt och bilden är i världsklass! Det blir MVG med guldstjärna i kanten.
MVH Magistern

Pälle sa...

Annars är jag impad av att du kom ihåg inloggningen till hemsidan. Nu när du gjorde det så insåg du kanske hur lätt det är att uppdatera :-)

Anonym sa...

Långpass, mmm det är som mjuk choklad det i sommar solen .)

s-kils sa...

jag har slarvat med långpassen! men så är jag ingen rockrunner heller. gôtt det.

Unknown sa...

Magister Klister: Det var faktiskt precis dig jag tänkte på ;-)

Pälle: Jodå, det är ju ganska lätt faktiskt. Jag återkommer när jag har något att delge resten av världen...

S-Kils: Jag vet nog hur avis du är på oss riktiga Rockrunners. Och när du får se nya döskalletröjorna kommer du böna och be om att få bli en sten-springare...

s-kils sa...

troligt.. :-)