2009-10-07

EN SKÄRM

Vid en brant i den allra djupaste och mörkaste delen av Djuröskogen satt en orangevit skärm med stiftklämma.
Visserligen är Djuröskogen inte särskilt djup men det satt en skärm där jag lovar. Det stod "kontroll 11" på den lilla lappen trots att det var min kontroll två eller kontroll tio. För att inte stämpla fel så stämplade jag inte. Själva Djurönäsetbanan var 6,9 km, löpvägen 8,2 km och tiden blev 57:30. Banan ingick i ett större projekt med mer bana(ner) på intilliggande Djurönäsetkartan så egentligen var det kontroll 10 men jag stämplade inte ändå. Det totala projektet blev just över 90 minuter och det hann bli mörkt så jag stämplade inte vid avslutningen heller, om det nu fanns några kontroller där...

1 kommentar:

Jonas sa...

och jag kommer att börja stämpla mer efter SUM!