2009-10-19

TEAMTRÄNING 8 NOV

En (av många) springvyer

Den 8 november är teamet (och andra som vill vara med) välkomna ut till Djurönäset för den månatliga (?) teamträningen. Eftersom vi ska springa långt (runt en tre timmar va?) är det bra om vi inte träffas för sent. Mitt förslag är 9:00 färdigombytta så kan vi blada iväg vid 9:15 och vara tillbaks till mitt på dagen. Jag ser till att det finns bastu och något tilltugg efteråt. Eventuellt kan en liten självkostnad komma för bastu och mat men vi snackar inga stora pengar, ca 100 pix eller så.

Jag tänker lägga någon form av orienteringsbana men eftersom Djurö ser ut som det gör och vi vill springa långt blir det ett par väg/stig-passager mellan kartorna. Givetvis springer vi i samlad tropp. För halta och lytta kommer det gå att korta av om det behövs. Anmälan önskas här bland kommentarerna, gärna med hets och pikningar :-)

Lämpliga låtar den 8 november bildar en trespårs CD-singel med 1) Let me take you far - Flaming Sideburns, 2) Long way back from hell - Danzig och 3) Feel the pain - Dinosaur JR.

Väl mött!

7 kommentarer:

Tomas A sa...

Ja eftersom jag är flitigast så anmäler jag mig först. För jag är ju störst å bäst. Lägg er i ledet är ni snälla ;)

Jonas sa...

Bra initiativ Pälle! och det är stor press på Tomas just nu, tänk om han får bryta långpasset???

Tomas sa...

Va skojar du, jag ska pressa er rejält med mina backryck :)
Sen blir det tempoökning sista 2 km.

Pälle sa...

Bryta vad är det?

Det är bra att bygga upp stor press. På sig själv och på dom andra...

Anmälda just nu:
Pälle, (ledsen Tomas men JAG anmälde mig först)
Tor, anmälde sig per telefon igår
Tomas, god trea
Jonas, fyra, precis som på SUM

Juthberg sa...

Jag vill va me!

Pälle sa...

Juthberg e femma.

Krister tapetserar och Lars har blivit sambo så de måste checka av med "regeringen" ;-) Hoppas såklart att bägge två kommer loss!

Givetvis är fler träningssugna välkomna också. Anmäl er bara!

Rocker sa...

Jag kommer! Det gäller att lägga sig i hårdträning nu, för att kunna hänga på lokomotiv Möllare.

/Krister