2010-03-10

SNORJÄVLIGT

Tänkte först klistra in den HÄR och den HÄR snoriga bilden men det var så äckligt så jag slänger upp den här istället:Även om S Hertil (eller är det S Larsson? kommer inte ihåg vem som var vem) från Malmbergets AIF (som 1,5 dygn senare stod som segrare) snyter ur sig lite snor är det ju en bra mycket mysigare bild på alla sätt och vis. Vi ser hela karavanen av BAMM-löpare på väg upp till ettan vid 883-toppen dag ett 2005. Torneträsk bildar är en juste bakgrund och till höger ringlar Rakkasjåkka ner för fjällsidan. Att sen Team STARCUS ledde BAMM-70 vid tillfället gör det hela inte sämre. Världsklass fan!Annars är jag mest bitter för närvarande. Har varit förkyld i en vecka och det blir ingen träning idag heller. Katt Bara Katt sprang in i en bil i lördags, kattakuten, höften ur led, givetvis ingen kattförsäkring, tre dagar på sjukan och 13800 spänn senare fick han sprutan... (R.I.P. Katt Bara Katt) Dessutom har kollegan sagt upp sig och snön fortsätter vägrar smälta (äh fan skit i det sista jag kan ju ändå inte träna).

163 (jävliga) dagar kvar...

2 kommentarer:

AspLövet sa...

Bra! Nu känner jag mig som hemma här hos er.

Fast vänta nu!

Skrev inte jag i min "Veckans Rockrunner" att 2010 skulle bli ert år?

Dålig stil att gå mot mitt siande så där...

Krister sa...

Kul att du drar upp Bamm 2005 ur gömmorna och gläds åt att Team Starcus hade ledningen vid tillfället i fråga.

Själv konstaterar jag glatt att vid kontroll två hade Klöver och kosing med undertecknad ledning i loppet! (Bamm 2005 var förresten riktigt tufft, särskilt dag två var seeeeeeeeg.)

/Krister