2010-07-01

L dagar kvar!

Nu är det bara L dagar kvar till Bamm MMX. I klassen Bamm LXX ska lag X och lag XI försvara teamets färger. Pälle och Tor har dock tagit semester från Funbeat, men förhoppningsvis är dom ute och smygtränar. Veckans Rockrunner verkar också ha tagit semester, troligen ej beviljad av Webmaster Pälle...

OBS: L dagar kvar betyder inte L som i lata dagar, utan L som i 50 dagar, alltså ungefär 7 veckor, alltså 6 veckors hårdträning och en veckas vila. Och nej, vilan ska inte inleda hårdträningen, utan vara avslutningen av densamma, för att komma toppad till Tyttebärvika!

5 kommentarer:

Jonas sa...

Ja, tränar inte pojkarna snart så blir det 30-klassen, eller handduken.

Pälle sa...

Klart man tränar har varit lite svårt att uppdatera ute till sjöss bara. Loggar in ikväll och lägger in senaste tidens ö-löpningar och kajakingar. Kommande vecka blir det spanien med mer fokus på löpning.

VART FAN ÄR VECKANS ROCKRUNNER?

Utse domarna i VM, solen, vinden, midsommarsnapsen, whatever...

Lars sa...

Jag vet att det inte är jag för jag har hängt runt på Rammsteins europaturné sista veckorna...Men vem det än är så borde Pälles nya träningsmetoder utses till årets RR. LÖPNING MED KUNDVAGN!!! Det är fan världsklass... Jag är inte så bra på det här med dator. Med gå in på Youtube och sök på hiphip - äventyrarna så har vi Pälles sommarträning: Jeg er lit mer unik än deg....

Love you guys! Jag har tagit lite semester från träningen efter alpturen... ska nyktra till så snart spriten tar slut. Påromba!

Unknown sa...

Krister, jag har inte smygtränat, utan tyvärr har jag haft strul. Läs på bloggen.

Pälle sa...

Man vill ju sticka ut lite :-D

I spanien blev det... (kommer inom kort på funbeat)

MEN VART FAN ÄR VECKANS?