2010-07-05

Träning och Tävling i underbara IDRE

Malte spurtar i sin snygga RR uniform.

En hel vecka i idre med tävling och träning i fjällmiljö, kan en semester bli bättre? Njao kanske en strandsemester men det lockar inte en RR inte. Med vackert väder och varma temperaturer så brändes det rejält på huden i skogarna och på fjällets topp.

Resultaten blev kanske inte som man hoppades, men å andra sidan var jag där för att få hård bra träning. Mer än 8 timmar på 6 dagar är väl okej.

02 jul Löpning - Ku... Ett mycket lugnt... 112 min
01 jul Orientering TÄVLING: Idrefjäl... 91 min
30 jun Orientering TÄVLING: Idre fjä... 37 min
29 jun Löpning Straffpassett! 33 min
29 jun Orientering TÄVLING: Fjäll-ol... 88 min
28 jun Orientering TÄVLING: Idre Fjä... 20 min
27 jun Orientering TÄVLING: Idre fjä... 130 min

Sista dagens pass var att springa hem från fjällparkeringen över fjällåsen och sen upp på Städjan och ner bakom Ider fjäll och runt den. Inte så långt men vackert och trevligt. Men innan det utfördes så besteg hela familjen Nipfjället på 1119möh.

2 kommentarer:

Christian sa...

Sweet!

Unknown sa...

Ser fint ut och med så mycket träning i kroppen kan du ta min plats på BAMM.