2010-08-12

VECKANS ROCKRUNNER, INTE!

Jahaja då får magister Web Master kliva in här och SKRIKA och VEVA MED PEKPINNEN eftersom hemläxorna inte är gjorda.

Bäste Hjulström, nu har du för femtioelfte gången glömt skriva. Jag vet inte vad jag ska göra med dig och ditt bristande engagemang. Om du bara kunde ägna hälften av energin du lägger på Garage och Rockbåten skulle du vara en av de bästa i klassen. Lämna nu in hemläxan för vecka 29 omedelbums!

Bäst Herr Ivve (är man så gammal är man Herr), nu har du återigen glömt skriva. Jag vet inte vad jag ska göra med dig och ditt minne. Hur senil kan man vara vid din ålder? Lämna nu in hemläxan för vecka 30 omedelbums!

Bäste Rocker, du som brukar lämna in i tid. Vad har hänt? Du är redan en av de bästa i klassen men det kan snabbt ändras. Lämna nu in hemläxan för vecka 31 omedelbums!

Bäste Tor, det är fortfarande vecka 32 så du ligger i fas men eftersom du glömmer ibland påminner jag nu. Det är bara fyra dagar kvar av veckan!

Bäste Web Master, glöm nu för fan inte att skriva själv nästa vecka när du är så dryg mot dina kompisar!

14 kommentarer:

Jonas sa...

Är det ngn som kör backträning idag? Tid?

Pälle sa...

Mitt förslag är 19:00 (eller i alla fall senare än 18:30) helst 19:00.

Pratade för en stund sen med Mange och det passade honom åxå.

Tomas sa...

Men ursäkt att jag lägger mig i er träning, men att genomföra ett backpass så här tätt inpå Bamm gör ingen nytta, det snarare sliter mer på era kroppar. Ni ska bara fisträna nu så att ni kan få till bästa tänkbara topform. Är säker på att TT håller med mig. All er grundträning är laggd sen en bra tid tillbaks. Kör lätta och formgivande pass från och med nu.

Lars sa...

Haha... Det är också en rutin att Pälle toktränar sista veckan. Själv hänger jag med på backträningen idag och siktar på formtopp framåt slutet på september...

Lars sa...

Och han är jävligt rutinerad på pekpinnepekning den där Pälle... Ska vi byta jobb kanske?

Pälle sa...

Citerar Krister "en syssla som naturligtvis alltid är aktuell" det räcker så. Team X hade kunna kört Vertex och sen dängt i med BAMM-70 sådeså.

Tomas>>Jag tar alla chanser jag får!

Lars>>Det är lätt att peka med pekpinnen till sig själv här på jobbet. "Nä nu du Hedlund har du allt fikat för länge, uppsträckning!"

Pälle sa...

Men jag har lite kaffe kvar...

Pälle sa...

Nu blir det kvarsittning och hemläxa!

Pälle sa...

Hemläxan blir två extra vändor i backen ikväll!

Jonas sa...

19:00 blir perfa! och jag hänger mest på för att vara "hänga lite" min träning är som sagt gjord.

Pälle sa...

Trevligt!

Ja när man ska springa inskolningsklass behöver man ju inte köra så mycket ;-)

Tomas sa...

Jaja, kör på ni killar. Gissar att ni kör på HammarbyHill?

mange A sa...

Kommer också kl. 1900. Min träning är också redan gjord men jag vill gärna hänga lite med tuffa Rockrunners!
/Ladonia Fellrunners

TT sa...

Tomas får MVG i träningslära