2010-11-18


ANMÄLD!




8 kommentarer:

Krister sa...

Okej, det är långt och det är en karta. Där nånstans slutar dock likheten med dom lopp som jag brukar våga springa...

(Hade man inte varit så sopig hade det nog varit kul att klämma en riktig mara!)

Tomas sa...

Håller mig till Halvmaror, siktar på att göra dessa på 1.20tim. Jonas gör du marn under 3tim är jag riktigt nöjd med dig :)

mange A sa...

2:54:18
Där är din tid Jonas. Synd att du inte kör LAMM!

Jonas sa...

Ja, och jag som verkligen hatar asfalt och aldrig har sprungit ngn mara. Men man får ju inte delta i LAMM i år och sonen har tjatat varje år när vi står och tittar, så tillfället i år är lämpligt. Kul utmaning i hemmaterrängen och målsättningen är under 3h. BAMM och OMM blir det istället eller varför inte Trans-Alpine?

Lars sa...

Kuta en mara var inte igår! Varför inte... Det är det där med asfaltslöpning då, men det gick ju bra i lördags... Sen blir det BAMM och OMM och varför inte Trans-Alpine...:-)

Jonas sa...

Om du är sugen och anmäla dig Lasse så får du allt rappa på, 19636 anmälda. Taket är på 20000.

Lars sa...

Var in och kollade och nu var det fullt. Kunde du inte ha tänkt på det här lite tidigare Jonas? Men 20000... Helt sjukt ju! Och jag som tyckte det var trångt i starten på rogainingen.

s-kils sa...

tänk att det finns så många dårar..