2010-11-18

LAMM 2011 - Ett klubbmästerskap


Det ser ut som LAMM 2011 håller på att förvandlas till klubbmästerskap för Team Rockrunners (på samma sätt som Rogainingen blev till ett KM).

Min kollega Fredrik fick blodad tand av Mourne MM och nu är vi anmälda till LAMM 2011. Han ville köra Elite, men efter att jag förklarat vilka Tomas och Peter var och att de hade valt A-klassen, så blev det A för oss också.

Pälle var sugen, hoppas Krister blir det, för då är vi ett stort gäng. Och Fredrik måste bli medlem, så att vi kan tävla för Team Rockrunners ..

10 kommentarer:

Tomas sa...

Frdriks meriter här och sen får vi se om han mäktar med ett långträningspass med oss här i vinter. Personkemin kan vi alltid slipa på når vi klämmt och känt på varandra ;)

Jonas sa...

Var är min KM guldmedalj?

Krister sa...

Annars får han väl gästspringa? Team XIV borde vara ledigt?

Tomas sa...

Ne vänta nu Tor och Jonas, KM var Höstlunken. Roganie kan mjligen bli DM. För BAMM är ju SM. Då blir LAMM WM ;)

Pälle sa...

I mitt tycke är Fredrik mer än väl meriterad för att bli medlem. Har man klarat ett Mourne och sen tar klivet upp i A på LAMM (och dessutom vilja köra elit) så räcker det mer än väl!

mange A sa...

HoHo... Vi blir ett gäng från Ladonia Fellrunners så klart! Jag tror även det är dags för mig att köra A i år. Krossa britterna!

Jonas sa...

Var är min SM-guldmedalj?

Pälle sa...

Jonas>>Det var jag och Krister som tog hem SM. Blöjklassen räknas aldrig!

Jonas sa...

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD, SM- GUUUULD, SM-GULD!

Lars sa...

Grattis alla guldmedaljörer! Jag är nöjd med en DM-titel. Vill också ha medalj!!!