2010-11-14

LAMM 2011

Dear Tomas,

Peter Juthberg has used SiEntries to enter you for the events / memberships shown below. Please contact them if any of these details are incorrect.


Saturday 11th to Sunday 12th June 2011 - Lowe Alpine Mountain Marathon

Course: A
Class: Male
Laminated Maps: 2
Outdoor Industry MM Champs:
University MM Champs:

Team Member 1: Peter Juthberg (9599)
Date of Birth: 10/01/1961
Gender: Male
SI Card Number: 610110
No. Previous LAMMs: 3
National Trust Member: No
John Muir Trust Member: No
RSPB Member: No

Team Member 2: Tomas Albinsson
Date of Birth: 14/05/1972
Gender: Male
SI Card Number: 500503
No. Previous LAMMs: 2
National Trust Member: No
John Muir Trust Member: No
RSPB Member: No

Vissa anmälar sig till BAMM. Vi startar med LAMM, sen tar vi också BAMM.

8 kommentarer:

mange A sa...

Härligt gubbar! Vi ses.

Tomas sa...

gemensam resa kanske med fint boende :)

Jonas sa...

Var toksugen att springa LAMM i år, tyvärr ligger datumen samtidigt som barnens skolavslutningar. Får hitta en annan utmaning att sikta mot. Lycka till boys!

Pälle sa...

Bra jobbat team II!

Jag är sugen som fan men det ska gå att få ihop i logistiken och ekonomin åxå men det kanske går om man jobbar lite hårdare på det :-D

Nån som vill springa? (ett bra första steg är ju att ha nån att springa med)

Tomas sa...

Team I lär väl återförenas tycker jag ;)

Lars sa...

Vore skoj, men liksom för Jonas krockar det med skolavslutning. Ja, min egen då. BAMM krockar alltid med skolstarten och jag får typ sparken om jag försöker vara borta från båda... Men jag får väl byta jobb så löser det sig...

Peter i MAPS sa...

Inga roliga historier från lördagens begivenhet??

Pälle sa...

Det kommer roliga historier och bilder var det lider. Ska bara sörja min kompass först!