2011-01-11

veckans rockRUNner v2

RUNka, RUNor, banzai RUN, homeRUN, RUNa, RUN to the hills, RUNe larsson, RUN RUN shaw, bull RUN, RUN through the jungle, RUN 1, RUN-janne, RUNning with the devil, canonball RUN 1, RUN to you, midninght RUN, RUN 2, RUNsten, bank RUN, RUNning, RUN flat tire, RUNe Grønn eller RUNe Rebellion, RUN RUN RUN, RUN4fun, RUN RUN away, RUNaroundman, the loneliness of the longdistance RUNner, the long RUN, canonball RUN 2, RUNning free, RUNar Søgaard, RUNe Holta, fox on the RUN, RUN for cover, RUNe Strutz, RUNning wild, the RUNning man, RUNmarö, RUNners world, great north RUN, long may you RUN, vätternRUNdan, kristins RUNde, trailRUNning, team rockRUNners, joseph RUN simmons, RUN DMC, RUNs house:

veckans rockRUNner är det engelska ordet RUN som betyder springa!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kommer RUN-orden i någon viss ordning eller är det huller om buller?

Kanske efter stor del de fyller av ditt liv? Kanske bara en tillfällighet att just RUN-ka kom först.

Lars sa...

Jag har (minst) tre olika låtar som heter "RUN RUN RUN". Det är väl märkligt att springtemat är så populärt inom rockmusiken. Jag menar, seriösa rockmusiker springer ju inte...

Pälle sa...

Förutom just det första ordet så är det högst slumpmässig ordning :-D

Jag tänkte faktiskt skriva RUN RUN RUN tre gånger. Eller alltså nu skrev jag ju RUN RUN RUN och då är det tre gånger men RUN RUN RUN tre (TRE) gånger blir RUN RUN RUN, RUN RUN RUN och RUN RUN RUN.

Sen tog jag bort "band on the RUN" med PålMäckArtny för att det är för dåligt!

Glömde "RUNning up on ya" med House of Pain!