2011-04-09

Grym, Grymmare, GrymNatta 2011


En Grym H35:a var Grymt sugen på att köra den legendariska och Grymt tuffa GrymNatta som går som vanligt grymt tidigt på säsongen. När man kom fram till TC var det redan Grymt mörkt och Grymt blåsigt, mina Grymma skor togs på för att sen bege mig till en Grymt avlägsen start i den Grymt mörka och stora skogen.

Där stod man nu men var Grymt osugen på att springa ut i den Grymt mörka skogen och där man visste att det skulle Bli Grymt svårt för det är ju just det GrymNatta är. Men väl på väg mot startpnkten var det glömt.

Tyvärr vart det en Grymt onödig bom till 1:a kontrollen som igentligen var en Grymt lätt H/D 10 kontroll. Grymt less på inledningen av mitt säkert 5-6:e GrymNatta i mitt Grymt hårda liv så insåg man att det skulle bli en Grymt hård natt i den mörka GrymNattaskogen. 2:a kontrollen gick gämnfört med 1:a Grymt bra, men vad gjorde det när 3:e kontrollen både gick Grymt sakta och Grymt snett och avslutades med en Grym bom.

Nåväl, resten av min GrymNattabana gick faktiskt rätt okey. Detta trotts Grymt söligt tempo och en skog med Grymt mycket sten på marken där det bitvis låg Grymt mycket snö på så man vart Grymt rädd att trampa ned i skrevor mellan stenaran. Det resulterade i att man trippade uppe på de Grymt vassa och otrevliga stenarna. När det inte var Grymt stenigt vart de bitvis Grymt blött å kallt i sankmarkerna så fötterna frös Grymt mycket, det hjälpte inte att man ofta fick springa i Grymt kall snö efter det och det gjorde Grymt ont i fötterna som var som is.

Väl i mål och Grymt långt ifrån trött så var man Grymt långt efter Segraren Jonas Eklund från OK Rodhen. Mina 2 Grymt onödiga missar kostade mig Grymma 13min och det var Grymt dåligt av mig. Jag åkte Grymt snabbt hem för att lägga mig och Sova Grymt hårt och aldrig glömma denna Grymt hårda GrymNatta.

Tack Grymt mycket Väsby OK, Er GrymNatta är den värsta nattorienteringen man kan vara med på

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt!

Pälle sa...

Grymt, grymmare, grymmast!