2011-05-03

VECKANSROCKRUNNERUPPSTYRNING

Jahaja nu har Bollibompa-Mange visat hur enkelt det är och hur fort det går att skriva så nu vill jag, nä nu fan BEORDRAR jag (utan hot) alla att få in alla sina skarpaste idéer i datorn.

Jag vet att alla är trötta och slitna efter att ha jobbat, tävlat, stretchat, sovit, tvättat bilen, pillat navelludd, tränat, kollat på film, sprungit backe, fikat, sprungit Munkalångt (och lite kortare), ölat, kört långa natten, ettsettraettsettra men det håller inte som ursäkt.

Så nu får det vara nog, nu är det fanimej uppställning, uppryckning, rättning i ledet och lämna av! Just i detta nu restar Lasse med vecka 12 och Tor med vecka 15. Sen har Jonas 5 dagar på sig att leverera vecka 18 innan webmastern plockar fram vapnen igen. Efter det kommer i tur och ordning Lasse, Peter, Krippa, Tor, Pälle, Tompa, Jonas, Lasse (igen, ja men så blir det när man ligger efter) och då har vi passerat midsommar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan bara säga att det är på gång och den som väntar på något gott ..

Pälle sa...

En kommentar lämnad 00:46 hoppas du inte såg ut som han på bilden (inte draken dårå).

Härligt jag längtar!