2011-09-08

VRR V.33 - BLOGGARE

Sanslöst vad det bloggas här! Efter BAMM har man själv helt lagt locket på vad allt som gäller träning och läsning på träningsforum. Vill uttrycka min beundran till alla er som bloggar så bra och vilka fantastiska BAMM repotage helt suveräna, Lasse´s om Team XII var helt klart bäst! Annars kan väl sägas följande om bloggarna här:



Pälle = bloggar mest och är roligast, Lasse = bloggar bäst, Krister = bloggar klokast och har mest koll, Tor = bloggar ryckigast, Tomas = bloggar elakast, Christian = bloggar snuskigast, skärpning!, Peter & Jonas = bloggar minst, skärpning!.

BLOGGKUNGEN = PÄLLE!

7 kommentarer:

Krister sa...

Roligt! Särskilt bilden på Pälle;-)

Lars sa...

Pälle är maffiakungen i sin egen bar där kokainet flödar...och han bara flinar...

Pälle sa...

Bloggar mest, check!
Är roligast, check, nä ja bara skojade, nä de vette fan men jag ser ju om inte annat rätt rolig ut. "Vilket jävla ålrens" som min polare Björn från Jöttelaborg skulle säga. Men jag tycker nog fan att jag ser rätt bitig ut! (skjortan är ju på väg att sprängas, och det uppe vid bröstet och inte vid kaggen!)

Jag antar att du med "skärpning" menar att du vill se MER snusk från Christian. Annars var ju betygen grymt korrekta!

Världsklass VR med snygg bild och allt!

Nu är det bara Tor som måste "rycka" upp sig. Vecka 30 var för ett tag sen...

Tomas sa...

Varför är jag Elakast?????
Förklara!

Jonas sa...

Bilden visar ju att två tuffa dagar på fjället tar ut sin rätt. Snudd på sovskandal faktiskt!

Tomas, elakast kan vara ngt positivt också. Elakast på fjället kan vara att tex lura iväg de andra lagen i dimman och knipa silvret!

Fellrunner sa...

Tomas, det var elakt att gömma er för oss mellan
5an-6an dag2. Jag glömmer aldrig. Kom ihåg det...

peter sa...

Har man ett riktigt liv hinner man inte blogga